2022. április 14.
Farkas Eszter cikke az Azonnalin az Érzelmek és járványpolitizálás című könyvről
Az érzelmek már régóta a politikai kampányok részét képzik, hiszen egy választót könnyebb egy politikai közösségbe integrálni, ha racionális érvek helyett az érzelmeire hatva szólítják meg. De miként próbálta a két nagyobb politikai tömb ezt kihasználni, és ki volt ebben sikeresebb az online térben? Farkas Eszter elemzése.
...
Az érzelmek politikában betöltött szerepével foglalkozik a TK Politikatudományi Intézetének új, ingyenesen is hozzáférhető, Érzelmek és járványpolitizálás: érzelemszabályozási ajánlatok a közösségi médiában című kötete is. A kötetben bemutatott médiaelemzések a magyar politikusok által kommunikált „érzelemszabályozási ajánlatokat” vizsgálják – azaz, hogy a politikusok milyen érzelmek átélésére „szólítják fel” követőiket közösségimédia-kommunikációjukban.